Salta – Tilcara

Salta’ya geldik dün. Şehir girişindeki bir kampinge fiyat sorduk ve uygun olunca daldık içeri. Çok yorgunduk ve Salta’da trafik felaketti. Kuzeye yaklaştıkça kıta gerçek yüzünü gösteriyor.
Yağış ihtimali de olsa hemen rakı sofrasını kurduk. Bir güzel demlendik. O arada hemen yanıbaşına çadır kurduğumuz brezilyalı motorcu abi ile kaynaştık. O anlattı biz dinledik.
Gece şanslıydık yağmur yağmadı, çadırı kuru toparladık. Kahvaltıda yine abiyle beraberdik, bize güzel birkaç yer önerdi gitmemiz için. Biz de ona.

Toparlandık ve koyulduk yola. Salta’dan çıkmak zaman aldı trafik yüzünden.
Salta – Jujuy arasında ruta 9’da motor sürdük bu sefer. Yol harikaydı! Yolun genişliği 4 metre olduğu için biraz tehlikeli olsa da inanılmaz keyif aldık. Hatta bu katada sürdüğümüz en iyi yoldu bize göre.

Jujuy’dan sonra önce Maimara sonra da Tilcara’ya geldik. Maimara’daki sokak festivaline katıldık be bizi baştan aşağıya pudra ve köpüğe bulayıp içkilerinden ikram ettiler 🙂 Çok güzeldi. Tilcara’da ise konaklayacaktık. Burada da festival vardı. Sokaklar cıvıl cıvıldı.  Sorduğumuzda festival neden diye verdikleri cevap dans etmek ve birşeyler içmek oldu 🙂

Sokak sokak gezip kampinge dönerken birer empanada ve bira gömdük tabiri yerindeyse. Keyfimiz yerinde. 2500 metre rakımda bu kadar güzel yerler varsa Bolivya, Peru ve Kolombiya nasıldır çok merak ediyoruz.

Arjantin bize resmen son dakika golü atıyor ve çıkamıyoruz 🙂